Sabah olsun ben bu yerden gideyim

Sabah olsun ben bu yerden gideyim
Sabah olsun ben bu yerden gideyim
(Ah) Sabah olsun ben bu yerden gideyim (Aman gideyim cânım)
Garip bülbül gibi feryâd edeyim (Aman edeyim cânım)
Sen dururken ya ben kime gideyim (Aman gideyim cânım)
Şakı bülbül var uyandır yârimi/eşimi (Aman yârimi/eşimi cânım)
Ben kıyamam sen uyandır eşimi/yârimi (Aman eşimi/yârimi cânım)

Beste: Şerbetçi İbrâhim Ağa
Güfte: Karacaoğlan
Makam: Mahur
Usûl: Evsat
Form: Şarkı
İcra: Necmi Rıza Ahıskan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.