Gönül vermişken el çektim güzelden

Gönül vermişken el çektim güzelden
Gönül vermişken el çektim güzelden
Gönül vermişken el çektim güzelden
Gönül vermişken el çektim güzelden
Yıkıldım cevr ile çöktüm tez elden
Esen bâd-ı hazandır şimdi rûha
O sevdâlar ezeldenmiş ezelden

Severdim canla kendimden geçerdim
Libas-ı aşkı dillerden biçerdim
İçersem yârin elinden içerdim
O hülyâlar ezeldenmiş ezelden

Gül endâma gönül bağlar yaşardı
Gecem gündüzdü sahralar aşardım
Beni mecnun sanırlardı şaşardım
O leylâlar ezeldenmiş ezelden

Beste: Fehmi Tokay
Güfte:
Makam: Tahir
Usûl: Düyek
İcra: Cemile Karabulut

1 yorum:

  1. Fevkalade güzel bir eser olmuş.Ben bu eseri 64 yaşımda daha yeni gördüm.Bestekar Fehmi TOKAY bu eseri yaptığında henüz 5 yaşındaymışım.Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Güftekarada Allah dan rahmet dilerim mekanı cennet olsun.Şimdi bende Keman ımla icra ediyorum hemde zevkle.Hakkınızı helal edin.Allahaısmarladık..

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.