Şimdi bahara erdim gonca gonca gül derdim

Şimdi bahara erdim gonca gonca gül derdim
Şimdi bahara erdim, gonca gonca gül derdim
Şimdi bahara erdim, gonca gonca gül derdim
Uzanıp da alsana, sana vermeye geldim
Seni görmeye geldim, seni sevmeye geldim
O renkli yanağından, bir kez öpmeye geldim

Yan gönlüme yan dedim, aşkınla çevrelendim
Haydi beni sarsana, bak işte dize geldim,
Uzat gülgun dudağın, aç o cennet kucağın
Yak beni öldür beni, canım vermeye geldim

Beste: Alâeddin Yavaşça
Güfte: Orhan Arıtan
Makam: Mâhûr
Usûl: Nim Sofyan
Form: Şarkı
İcra: TRT Korosu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.