Vardım Hint eline kumaş getirdim

Vardım Hint eline kumaş getirdim
Vardım Hint eline kumaş getirdim
Vardım Hint eline kumaş getirdim
Açtım bedesteni sattım oturdum
Sen benim başıma neler getirdin
Ben senin kahrını çekemem gönül

Eline aluben sazlar istersin
Göllerde ördeği kazlar istersin
Benden mahbub gelin kızlar istersin
Ben senin kahrını çekemem gönül

Kara bulut gibi göğe ağarsın
Sulu yağmur gibi yere yağarsın
O yar senin değil ne çok bakarsın
Ben senin kahrını çekemem gönül

Yöresi: Erzincan
Kaynak Kişi: Turan Engin
Derleyen ve notaya alan: Yücel Paşmakçı

1 yorum:

  1. Neden nota yok?! Notaları bulamıyorum nota koyun?
    Lütfen Koyun notaları?! Arıyorum bulamıyorum bari siz koyun!!

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.