Sabredenler murâdına ermişler

Sabredenler murâdına ermişler
Sabredenler murâdına ermişler
Sabredenler murâdına ermişler

Sabredenler murâdına ermişler
Bugün gurbet yarın sıla sevdiğim
Gün doğmadan neler doğar demişler
Âh sabâh ola hayır ola sevdiğim

Mecnûnlardan ibret aldım, pay biçtim
Senden gelen her belâyı yâr seçtim
Bir yastıkta kocamaya and içtim
Âh cân adadım ben bu yola sevdiğim

Sensiz gelen mutluluğa elvedâ
Senden haber getirene cân fedâ
Ne mutlu ki bu devirde bu sevdâ
Âh bizi bulmuş bula bula sevdiğim

Beste: Zekâi Tunca
Güfte: Cemâl Sâfi
Makâm: Sabâ
Usûl: Düyek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.