Kız bahçende gül var mı

Kız bahçende gül var mı
Kız bahçende gül var mı
Kız bahçende gül var mı
Kız bahçende gül var mı
Dalında bülbül var mı
Bu akşam geleceğim
Tenhalarda yer var mı

Haydindi saray çeşmesine
Ben yandım badem ezmesine
Haydindi ata binesim geldi
Ben yandım yâri göresim geldi

Kız bahçende mor meni
Verem ettin sen beni
Nasıl verem olmayım
Eller sarıyor seni

Haydindi saray çeşmesine
Ben yandım badem ezmesine
Haydindi ata binesim geldi
Ben yandım yâri göresim geldi

Yöre: Kastamonu
Kaynak kişi: Yılmaz Arsoy
Derleyen ve notaya alan: Adnan Ataman
İcra: Özay Gönlüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.