A benim mor çiçeğim sen doldur ben içeyim

A benim mor çiçeğim sen doldur ben içeyim
A benim mor çiçeğim
Sen doldur ben içeyim
Ahdettim yemin ettim
Uğruna öleceğim

Güzelim görmeyeli
Hayli zamandır seni
Canım fedâ yoluna
Üzme artık bendeni

Elmanın alına bal
Dön de bir dalına bak
Yaktın beni kül ettin
İnsafsız hâlime bak.

Yöre: Rumeli
Kaynak kişi: Osman Pehlivan
Makam: Sûznâk
Usûl: Oynak
Seslendiren: Selçuk Aygan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.