Zulmetle ayrılık bestesi yapan (Geceler)


Zulmetle ayrılık bestesi yapan (Geceler)
Zulmetle ayrılık bestesi yapan (Geceler)
Zulmetle ayrılık bestesi yapan (Geceler)

Zulmetle ayrılık bestesi yapan
Beni düşünceye salan geceler
Ruhumda titreyen son nuru kapan
Neşeyi ümidi çalan geceler
Geceler geceler ah geceler

Yeter yeter artık bu kadar çile
Nedâmet hissiniz gelmez mi dile
Ufukta beliren ilk ışık ile
Ağarmış saçımı yolan geceler
Geceler geceler ah geceler

Beste: Kemal Gürses
Güfte: Ali Haydar Abdullahoğlu
Makâm: Uşşâk
Usûl: Düyek
Seslendiren: Hamiyet Yüceses

4 yorum:

  1. Eskimeyen şarkıların ne olduğunu, değerini Beste, Güfte, Söz ve Seslendiren değerli Sanat ehli güzel insanlar sayesinde anlıyorum. Hepsini taktir ve tebrik ediyorum... Bütün şarkılar Gönül dünyama, Ruhuma, En güzel duygu tellerime hitap ediyorlar. Site ve yöneticilerini de Selam ve Muhabbetlerimi gönderiyorum. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Eski şarkılar bambaşka yeri dolmaz hiçbirzaman,hepsinin ayrı bir hatırası var hayatımızda.

    YanıtlaSil
  3. ayrılık derken oradaki açık hece olan rı hecesinin uzaması prozodi hatası oluyor mu? rı hecesi 8'lik olup lık hecesinin uzaması gerek miyor mu? Prozodi konusuyla ilgilendiğim için bilgi amaçlı soruyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. 72 yaşında amatörce keman çalan biri olarak bu 2 sayfayı okumakta çok zorlandım. Lütfen bu gözle bakıp ,gerekirse başka bir kaynaktan bulup buraya okunaklı olanı koyunuz. Teşekkürler. Saygılarımla...

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.