Altın tasta gül kuruttum aman alim

Altın Tasta Gül Kuruttum Aman Alim
Altın tasta gül kuruttum
Altın tasta gül kuruttum aman Ali'm
Yâri sinemde uyuttum Ali'm
Yâr söyledi ben unuttum aman Ali'm
Gönül efendini buldu Ali'm
Saçı Leylâ'ya vuruldu

Evlerinin önü nâne aman Ali'm
Ben kül oldum yâne yâne Ali'm
Ali'm sarhoş ben divâne aman Ali'm
Gönül efendini buldu aman Ali'm
Saçı Leylâ'ya vuruldu

Beste: Nimet Hanım
Makam: Acemkürdi
Usûl: Aksak
İcra: Elif Güreşçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.