Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun

Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun


Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun sözleri ve notası

Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun
Seni görmem imkansız rüyalarım olmasa
Pencereden bakmıyor yollara çıkmıyorsun
Seni görmem imkansız rüyalarım olmasa

Yalvarırım mektup yaz beş dakika ayır da
Su serp yanan bağrıma sağlığını duyur da
Yaban gülü gibisin dağda kırda bayırda
Seni dermem imkânsız rüyalarım olmasa

Seviyor özlüyorum seni can pahasına
Bir fırsat ver ne olursun beni bir daha sına
Bu aşkı söyleyemem senden bir başkasına
Seni sormam imkânsız rüyalarım olmasa

Beste: Zekai Tunca
Güfte: Cemal Safi
Makam: Kürdili Hicazkâr
Usûl: Düyek 
İcra: Zeki Müren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.