Qurban vererdim - Akif İslamzade

Qurban vererdim - Akif İslamzade


Mene birce kelime can söyleseydin,
O birce kelimene min can vererdim.
Ömrünü-gününü derd eyleseydin,
Ömrümü-günümü derman vererdim.

Bezdirdim men seni sedaqetimle,
QaldiIm hesretinle, musibetinle.
Könlümü alsaydın bu zulmetinle,
Sene bir güneşli cahan vererdim.

O çağlar nece de mene haydılar,
Könlüme, gözüme sefeq yaydılar.
Öten günlerimi qaytaraydılar,
Gelen günlerimi qurban vererdim.

Ele ayrıldıq ki, seninle, ey gül,
Bir de ayrılıqdan ayrı düşmerik.
Ah, bu son hicranin vusali müşkül,
Dağ dağa rast geler, biz görüşmerik.
 
Azeri tango
Beste: Elza İbrahimova
Söz: Rəfiq Zəka Xəndan
Seslendiren: Akif İslamzade
 
Not: Katkıları için Sayın Zeynep Erdoğan Hanımefendiye çok teşekkür ederiz.

4 yorum:

  1. Burada yaptiginiz her nevi ezgi paylasimlarinin hepsi de harika. Bu paylasimlarin notalari da beraber paylasilsa, site, müzikseverlerin en gözde ugrak yeri olacaktir :)

    YanıtlaSil
  2. Azeri Tango gördüyüme sevindim, bestecisi *Elza İbrahimova* dır.
    Lütfen bestecisini de yazr mıydınız ?
    Turk tangolarinin notaları olursa cox guzel olurdu, biz de faydalanirdik. AZERBAYCANdan Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      Bu eserin notası sizde var mı, ya da nerede bulabiliriz acaba?

      Sil
  3. evvettt notalarrrr lütfen🙏

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.