İp attım ucu kaldı Ankara bağları

İp attım ucu kaldı
İp attım ucu kaldı
Tarakta gücü kaldı
Ben sevdim eller aldı
Yürekte acı kaldı

Almayı yüke koydum
Agzını büke koydum
Aldım yarin elinden
Boynumu büke koydum

Yöre: Kırıkkale
Kaynak kişi: Seyit Çevik

Ankara bağları olarak da bilinen, ip attım ucu kaldı adlı türkü (bozlak) bir oyun havası değildir, aslı bu videodaki gibidir ve kaynak kişisi de videoda keman çalıp söyleyen Seyit Çevik'tir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.