Cümle şarkılar yarım gözlerinde bu akşam

Cümle şarkılar yarım gözlerinde bu akşam
Cümle şarkılar yarım gözlerinde bu akşam Cümle şarkılar yarım gözlerinde bu akşam

-------------------------------------------------------------------------
Cümle şarkılar yarım gözlerinde bu akşam
Bütün unuttuklarım gözlerinde bu akşam

Ne söylense yeri var, beni yakan biri var
Bir içki tesiri var gözlerinde bu akşam

Düşünceler dil dökmüş, ümitler boyun bükmüş
Ne çağrılar diz çökmüş gözlerinde bu akşam

Hiç kalmadı umudum, eridim yudum yudum
Bir mektubu okudum gözlerinde bu akşam

Beste: Erol Sayan
Güfte: Halil Soyuer
Makam: Rast
Usûl: Sofyan
Form: Şarkı
Seslendiren: Meral Mansuroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.