Kumruları dinledim susuverdiler

Kumruları dinledim susuverdiler
Kumruları dinledim susuverdiler
Kumruları dinledim susuverdiler
Rüzgarları bekledim sensiz estiler
Seherleri özledim hiç gelmediler
Izlerini nerede bulurum senin

Şarkilara sordum söylemediler
Anılara yalvardım bilemediler
Ufukları aradım görünmediler
Izlerini nerede bulurum senin

Bulutlar benim gibi hep agladılar
Dertlerin gönülleri hep dagladılar
Özlemlerim sel olup hep çağladılar
Izlerini nerede bulurum senin

Şarkilara sordum söylemediler
Anılara yalvardım bilemediler
Ufukları aradım görünmediler
Izlerini nerede bulurum senin

Beste: Selâhattin Altınbaş
Güfte: Özdemir Kiper
Makam: Uşşak
Usûl: Sofyan
Form: Şarkı
Seslendiren: Vedat Kaptan Yurdakul

3 yorum:

  1. sitenize ilk defa giriyorum ses ve müzik kalitesi çok güzel beğendim

    YanıtlaSil
  2. Şarkı düyek usulünde olmasına rağmen sofyan yazıyor notada. Ayrıca 3.ve 4. Ölçü yanlış hüseyniden başlayan çıkış muhayyer değil gerdaniye perdesinde kalış yapıp oradan nevaya iniş yapıyor notadaki gibi değil...

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.