Tanrıdan diledim bu kadar dilek

Tanrı'dan diledim bu kadar dilek
Tanrıdan diledim bu kadar dilek aman aman
Tanrı'dan diledim bu kadar dilek aman aman (Bu kadar dilek)
O yarin yüzünü bir daha görek (görmek) aman aman (Bir daha görek (görmek))
Bana kısmet değil dizinde yatmak aman aman (Dizinde yatmak)
Dizinde yatıp da yüzüne bakmak aman aman (Yüzüne bakmak)

Gel aman anam yanıma kıyma bu yazık canıma
Bir kara kaşın bir kara gözün değer dünya malına

Ayrılık hasreti canıma yetti anam anam (Canıma yetti)
Kalmadı gözümün yaşları dindi anam anam (Yaşları dindi) (Ağladı gözlerim yaşları bitti anam anam)
Bahçenizde lale sümbül gül bitti anam anam (Sümbül gül bitti) (Bağınızda gazel sümbül gül bitti anam anam)
Eridi yüreğim tükendi bitti anam anam (Tükendi bitti)

Gel aman anam yanıma kıyma bu yazık canıma
Bir kara kaşın bir kara gözün değer dünya malına

Yöre: Erzincan
Kaynak kişi: Salih Dündar
Derleyen: Salih Dündar
Notaya Alan: Emin Aldemir
Seslendiren: Zehra Sabah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.