Simsiyah Bakışların

Simsiyah Bakışların

Seni sevmem de haksız
Sevdim demem de haksız
Fakat ne çok insafsız simsiyah bakışların

Bir ılık gece gibi simsiyah bakışların
Aşk dolu rüya gibi simsiyah bakışların

O ne bakışlar öyle
Taş mı olaydım söyle
Beni çıldırtan böyle simsiyah bakışların

Bir ılık gece gibi simsiyah bakışların
Aşk dolu rüya gibi simsiyah bakışların

Deli ettin beni sen
Senin oldum artık ben
Bayram etsin o gülen simsiyah bakışların

Beste: Kadri Cerrahoğlu
Güfte: Kadri Cerrahoğlu
Form: Tango
Seslendiren: Ferdi Özbeğen
Not: Eserin notasını bulamadık, eğer elinde olan gönderebilirse seviniriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.