Ben bir göçmen kızı gördüm Tuna boyunda

Ben bir göçmen kızı gördüm Tuna boyunda
Ben bir göçmen kızı gördüm Tuna boyunda
Ben bir göçmen kızı gördüm Tuna boyunda
Elinde bir besili kuzu hem kucaciğında

Doğru söyle göçmen kızı annen var midır
Ne annem var ne babam var kalmışım öksüz

Sen bir öksüz ben bir garip alayım seni
Alayım da gurbet elde sarayim seni
Alayım da gizli yerde sarayim seni

Teligrafın tellerınden haber yok midır
Ne haber var ne mektûp var kalmışım öksüz

Doğru söyle göçmen kızı haber yok midır
Ne gelen var ne giden var kalmışım öksüz
Ne haber var ne mektûp var kalmışım öksüz

Sen bir öksüz ben bir garip alayım seni
Alayım da gurbet elde sarayim seni
Alayım da gizli yerde sarayim seni

Yöre: Rumeli
Kaynak: Fethiye İşçiler
Derleyen: Havva Karakaş
Notaya alan: Hasan Karakaş
Seslendiren: Havva Karakaş

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.