Çekemedim akça kızın göçünü

Çekemedim akça kızın göçünü
Çekemedim akça kızın göçünü
Çekemedim akça kızın göçünü
Hey hey çekemedim akça kızın göçünü of göçünü
Sırma saçlar bırak döğsün döşünü a kız döşünü
Gülüver de görem mercan dişini of dişini
Yol ver bana çıbık beli geçeyim, geçeyim
A kız geçeyim

Hey hey yaylaların yeli soğuk esmez mi of esmez mi
Sevdiğim de rüyalara girmez mi a kız girmez mi
Girmesen de gönül sana küsmez mi of küsmez mi
Yol ver bana çıbık beli geçeyim, geçeyim
A kız geçeyim

Yöre: ANTALYA - Serik - Karıncalı Köyü
Kaynak Kişi: Şevket Yanıkoğlu
Derleyen: Cevat Uyanık
Notaya Alan: Nida Tüfekçi
Seslendiren: Ali Gürlü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.