Gün gelir de beni unutursun demiştin

Gün gelir de beni unutursun demiştin
Gün gelir de beni unutursun demiştin
Kalbimdeki bu derdi uyutursun demiştin

Ne ben seni unutabildim
Ne bu gönlümü avutabildim
Ne bu derdimi uyutabildim
Unutamam seni, unutamam seni
Unutamam seni unutamam

Aşkını çekerim geleceksin diyerek
Belki gözyaşımı sileceksin diyerek

Ne ben seni unutabildim
Ne bu gönlümü avutabildim
Ne bu derdimi uyutabildim
Unutamam seni, unutamam seni
Unutamam seni unutamam

Beste: Şekip Ayhan Özışık
Güfte: Şekip Ayhan Özışık
Makâm: Uşşâk
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
Seslendiren: Mehmet Şafak

2 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.