Ey benim bahtı yârim, gönlümün tahtı yârim

Ey benim bahtı yârim, gönlümün tahtı yârim
Ey benim baht-ı yârim, gönlümün tahtı yârim
Ey benim bahtı yârim, gönlümün tahtı yârim
Yüzünde göz izi var, sana kim baktı yârim
Kalbinde aşk izi var, seni kim yaktı yârim
Yüzünde göz izi var, sana kim baktı yârim

Beste: Muhlis Sabahattin Ezgi
Güfte: Karacaoğlan
Makâm: Kürdîli hicazkâr
Usûl: Curcuna
Seslendiren: Elif Güreşçi

Not: Eserin notasında Ey benim bahtiyarim yazıyor, bazı internet sitelerinde de aynı ifade kullanılmış fakat Karacaoğlan'ın sözleri Ey benim bahtı yârim şeklindedir.

3 yorum:

  1. Emeği geçenleri kutluyor, teşekkür ediyorum.
    Karacaoğlan'la, Münir Nurettin ve benzerleriyle gurur duymalıyız. Binlerce ve binlerce kez!
    g.c.

    YanıtlaSil
  2. Ey benim bahtı yarim...
    Gönlümde tahtı yarim...
    (Hem alnıma yazılmışsın, hem de gönlüme taht kurmuşsun...)

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.