Seni benden alamazlar

Seni benden alamazlar çünkü benim canım sensin
Seni benden alamazlar çünkü benim canım sensin

Seni benden alamazlar
Çünkü benim canım sensin
Gidemezsin gidemezsin
Nasıl sevdim bilemezsin

Gözlerime bak da inan
Senin için kimmiş yanan

Belki bir gün benden sana
Gelecekler hep yalanla
Ayıramaz kimse bizi
Nasıl sevdim bilemezsin

Gözlerime bak da inan
Senin için kimmiş yanan

Gözlerine meftûn oldum
Aşkın ile Mecnûn oldum
Eriyorum yudum yudum
Nasıl sevdim bilemezsin

Gözlerime bak da inan
Senin için kimmiş yanan


Beste: Zeki Duygulu
Güfte: Şadi Kurtuluş
Makâm: Kürdîli hicazkâr
Usûl: Sofyân
Form: Şarkı
Seslendiren: TRT Koro

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.