Bir akşam gelmedin insâf etmedin

Bir akşam gelmedin, insâf etmedin
Bir akşam gelmedin, insâf etmedin

Bir akşam gelmedin, insâf etmedin
Gelip de gönlümü alıp gitmedin
Nasıl bir ateşsin sönüp bitmedin
Bir kerre gönlümü alıp gitmedin
Gücendim, kırıldım, küstüm ben sana

Umduğum demleri, sevdiğim şeyleri,
Gamzeden meyleri vermedin bana
Âh küskünüm sana, düşkünüm sana
Gelmedin bana, kırıldım sana

Beste: Yesârî Âsım Arsoy
Güfte: Yesârî Âsım Arsoy
Makâm: Uşşâk
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
Seslendiren: Refik Akbulut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.