Yenilendi derdim neden bilemem

Yenilendi derdim neden bilemem

Yenilendi derdim neden bilemem
Yamandır hasret ile hâlim gönül
Ağlayıp da gözyaşımı silemem
Nedir senin âh ü zârın gönül

Gidiyorum sizin olsun
Yâr hasreti bize kalsın
Ağlayıp da gözyaşımı silemem yaralı gönül

Seni sevmek suç mu güzel nideyim
Garip kaldım nerelere gideyim
Senin aşkın ile feryâd edeyim
Nedir senin âh ü zârın gönül

Gidiyorum sizin olsun
Yâr hasreti bize kalsın
Ağlayıp da gözyaşımı silemem yaralı gönül

Beste: Arif Sami Toker
Güfte: Arif Sami Toker
Makam: Muhayyer
Usûl: Nim Sofyan
Form: Şarkı
İcra: Mustafa ÖZTÜRK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.