Olacak âh olacak o yâr benim olacak

Olacak âh olacak o yâr benim olacak
Olacak âh olacak o yâr benim olacak

Olacak âh olacak
O yâr benim olacak
O yâr benim olmazsa
Hâlim harâp olacak

Seviyorum onu çok
Koklamam başka çiçek
Eller ne derse desin
O yâr benim olacak

Öğretirken ona ben
Aşkı anlattı bana
O beni seviyormuş
Yıllardır yana yana

Seviyorum onu çok
Koklamam başka çiçek
Eller ne derse desin
O yâr benim olacak

Beste: Zeki Duygulu
Güfte: Zeki Duygulu
Makâm : Kürdîli Hicâzkâr
Usûl: Nim Sofyan
Form: Tango
Seslendiren: Nigar Uluerer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.