Ayrılık rüzgarı gönlüme doluyor


Ayrılık rüzgarı gönlüme doluyor
Ayrılık rüzgârı gönlüme doluyor

Ayrılık rüzgârı gönlüme doluyor
Vûslatın çiçeği açmadan soluyor

Elvedâ güzelim, beni bekleme
Gidiyorum diye gözyaşı dökme
Sevgiler ümitler hep hayâl oldu
Aşkımız heyhât bir masal oldu

Nerde hâtıralar aşk dolu sözler
Sevdiğim taptığım o yeşil gözler

Elvedâ güzelim, beni bekleme
Gidiyorum diye gözyaşı dökme
Sevgiler ümitler hep hayâl oldu
Aşkımız heyhât bir masal oldu

Bir serap gibidir şimdi hâtıralar
Ayrılık şarkısı söylüyor rüzgar

Elvedâ güzelim, beni bekleme
Gidiyorum diye gözyaşı dökme
Sevgiler ümitler hep hayâl oldu
Aşkımız heyhât bir masal oldu

Beste: Kâmuran Yarkın
Güfte: Kâmuran Yarkın
Makâm: Mâhûr
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
Seslendiren: Kemal CANER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.