Ay doğdu batmadı mı

Ay doğdu batmadı mı
Ay doğdu batmadı mı

Ay doğdu batmadı mı
Humâr göz yatmadı mı

Diley diley baygınam hey
Güzel sana ben vurgunam hey
Diley diley baygınam hey

Seni yaradan Allah
Beni yaratmadı mı

Diley diley baygınam hey
Güzel sana ben vurgunam hey
Diley diley baygınam hey

Sevaceksen sev beni
Bu kadar korku olmaz

Diley diley baygınam hey
Güzel sana ben vurgunam hey
Diley diley baygınam hey

Çay başı çakmak taşı
Yârin çatıktır kaşı

Diley diley baygınam hey
Güzel sana ben vurgunam hey
Diley diley baygınam hey

Çirkin ile bal yenmez
Güzel ile taş taşı

Diley diley baygınam hey
Güzel sana ben vurgunam hey
Diley diley baygınam hey

Beste:Sadettin Kaynak
Güfte: ?
Makam:Muhayyer
Usûl: Sofyan
Form: Şarkı
Seslendiren: Gazi TSM Korosu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.