Yabandan gel kara gözlüm yabandan aslanım hey hey

Yabandan gel kara gözlüm yabandan aslanım hey hey

Yabandan gel kara gözlüm yabandan aslanım hey hey
Amman yörü yörü
Çapraz yörü yörü
Kostak yörü yörü
Yörü yörü yörü

Aldım haberini de garip çobandan imanım hey hey
Amman yörü yörü
Çapraz yörü yörü
Kostak yörü yörü
Yörü yörü yörü

Yaban ellerinden de özendim geldim aslanım hey hey
Amman yörü yörü
Çapraz yörü yörü
Kostak yörü yörü
Yörü yörü yörü

Gördüm cemâlini de efendim geldim imanım hey hey
Amman yörü yörü
Çapraz yörü yörü
Kostak yörü yörü
Yörü yörü yörü

Yaban illerinde de yatmış uyumuş aslanım hey hey
Amman yörü yörü
Çapraz yörü yörü
Kostak yörü yörü
Yörü yörü yörü

Elâ gözlerini de uyku bürümüş imanım hey hey
Amman yörü yörü
Çapraz yörü yörü
Kostak yörü yörü
Yörü yörü yörü

Yöre: Niğde
Kaynak kişi: Rıfat Çavuş
Derleyen ve notaya alan: Muzaffer Sarısözen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.