Seven ne yapmaz

Seven ne yapmaz

Seven ne yapmaz sözleri ve notası




Bana kollarını uzatsan biraz
Sana kul olurum seven ne yapmaz
Gel öldür bu ömür böyle tükensin
Sana bin can feda seven ne yapmaz

Bu gönül ugruna neye katlanmaz
Öl desen ölürüm seven ne yapmaz
Gel öldür bu ömür böyle tükensin
Sana bin can feda seven ne yapmaz

Beste: Teoman Alpay
Güfte: Sadık Şendil
Makam: Acemkürdî
Usûl: Semai
Form: Şarkı
Seslendiren: Esin Engin (Seven ne yapmaz filmi - 1970)

 İsmet Nedim Saatçi tarafından Kürdî makamında bestelenen Seven Ne Yapmaz bestesini dinlemek için lütfen buraya tıklayınız

3 yorum:

  1. Notanın aslı bumudur acaba
    Sarkı acemkürdi olmazmı?

    YanıtlaSil
  2. Notanın aslı bu olamaz Segah gibi oluyor .Karar yeri "La"olmalıydı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Eser İsmet NEDİM diye biliyorum ama Teoman ALPAY yazılmış..yanlışmı biliyorum acaba diye şüpheye düştüm şimdi..

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.