Serenler serenler yüksek de serenler of

Serenler serenler yüksek de serenler of
Serenler serenler yüksek de serenler of
Serenler serenler yüksek de serenler of
Serenler serenler yüksek de serenler of
Ben gidiyorum mamur olsun (aman) viranlar ey
Ahret hakkın helâl eyle de yârenler of

Aman Allah nedir bunun aman çaresi ey
Yaktı beni kaşlarının karesi aman karesi of

Şu Burdur'dan gece geçtim de görmedim of
On yerimden hançer yedim aman ölmedim ey
Baş çeşmeden sular içdim de kanmadım of

Aman Allah nedir bunun aman çaresi ey
Yaktı beni kaşlarının karesi aman karesi ey

Yöre: Burdur
Kaynak Kişi: Hasan Tepeli
Derleyen ve notaya alan: Muzaffer Sarısözen
Seslendiren: Tuğba Ger (TRT 2 Bergüzar Programı)

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.