Şen kuzu gibi

Şen kuzu gibi
Şen kuzu gibi, bir kuzu gibi,
Hem şen hem mahzun.
Kalbime aktın, gönlümü çaldın
Sonra bırakıp kaçtın
Onun için ağladıım
Ben aşkıma yanarım, hey

Gel dedim, gelmem dedi
Sev dedim, sevmem dedi
Aldattı kaçtı
Hayatta bir tek gül seçtim
Uçtum kendimden geçtim.
O gül beni yaraladı
Fakat benim olamadı
Mahvetti kaçtı.

Beste: Haydar Tatlıyay
Güfte: ?
Makam: Rast
Usûl: Sofyan
Form: Kanto
Seslendirenler: Melihat Gülses

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.