Niçin baktın bana öyle

Niçin baktın bana öyle
Niçin baktın bana öyle
Derdin nedir durma söyle

Durgunsun sular gibi
İçli duygular gibi
Gözlerinde sevdâ var
Derin uykular gibi

Niçin baktın bana öyle
Derdin nedir durma söyle

Gül dalında gonca güller
Bülbül sevdâsında çiler
Söyle dermânın olayım
Dertli olan devâ diler

Niçin baktın bana öyle
Derdin nedir durma söyle

Mahzûnsun, hayransın
O güzel gözlerle sürmeli ceylansın
Ey hilâl kaşlı, ağlıyor musun
Kirpiğin yaşlı
Ben senin nen olayım
Kulun kölen olayım

Niçin baktın bana öyle
Derdin nedir durma söyle.

Beste: Sadettin Kaynak
Güfte: Vecdi Bingöl
Makam: Uşşak
Usûl: Nim Sofyan
Form: Şarkı
Seslendiren: Hamiyet Yüceses

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.