Menekşe kokulu yârim


Menekşe kokulu yârim
Menekşe kokulu yârim

Menekşe kokulu yârim
Kime arz edeyim halim
Elimdem aldılar yârim

Yârim al beni, al beni
Al da sinene sar beni
Yârim gül damlası, damlası
Yâri sîneye sarması

Menekşesi biçim biçim
Ölürüm yar senin için
Bir buse ver başın için

Yârim al beni, al beni
Al da sinene sar beni
Yârim gül damlası, damlası
Yâri sîneye sarması

Menekşesi tutam tutam
Arasına güller katam
Ya ben nasıl yalnız kalam

Yârim al beni, al beni
Al da sinene sar beni
Yârim gül damlası, damlası
Yâri sîneye sarması

Makam:Hüseyni Türkü
Usûl: Rast Aksağı
Seslendiren: Lale ve Nerkiz Hanımlar

2 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.