Kederli günlerimde arkadaş oldun bana


Kederli günlerimde arkadaş oldun bana
Kederli günlerimde arkadaş oldun bana

Kederli günlerimde arkadaş oldun bana
Ne güzel anlaşırken şimdi ne oldu sana
Ayrılmaksa maksadın istersen ayrılalım
Barışmaksa maksadın hadi gel barışalım

Ettiğin o yeminler söyle şimdi nerede
Anladım sevmiyorsun beni bu son günlerde
Ayrılmaksa maksadın istersen ayrılalım
Barışmaksa maksadın hadi gel barışalım

Şimdi çok derbederim yalnız sensin kederim
İnan bana sevgilim seni hala severim
Ayrılmaksa maksadın istersen ayrılalım
Barışmaksa maksadın hadi gel barışalım

Beste: Suat Sayın
Güfte: Suat Sayın
Makam: Hüzzam
Usûl: Sofyan
Form: Şarkı
Seslendiren: Gönül Yazar
Not: Eserin notası notaarsivleri.com dan alınmıştır.

2 yorum:

  1. Saygıdeğer Müzik dostları,Beste ve Güftesi Rahmetli Suat Sayın'a ait olan eşsiz sanatçı Behiye Aksoy'un güzel sesiyle yorumladığı bu Hüzzam eser biz yaşlı kesimi radyolu yıllara alıp götürüyor.Ne güzeldi o yıllar sanat ve sanatçı,dost ve dostluklar,sevgi ve hasret,samimiyet vardı.Günümüzde bu duygulardan yoksun insanlar olabilirmi acaba? Saygılarımla,Tevfik Kuzu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tsm okumaktan zevk aliyorum eserler essiz eski gunlere donuyorum cok guzel is yapiyorsunuz tebrik ederim.

      Sil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.