Gerizler başında hoplayamadım

Gerizler başında hoplayamadım
Gerizler başında hoplayamadım
Gerizler başında hoplayamadım aman aman
Döküldü cephanelerim toplayamadım
Düşman galip geldi haklayamadım aman aman

Amanın da amanın efeler öldürmen beni
Güzel de Cemile'nin yoluna soldurman beni

Mahkemenin önünden eğildim geçtim aman aman
Sol yanımdan gurşun yedim bayıldım düştüm
Ahbap düşman oldu ben buna şaştım aman aman

Amanın da amanın efeler öldürmen beni
Güzel de Cemile'nin yoluna soldurman beni

Yöre: İzmir/Bergama
Kaynak: Hasan Çakıcı Efe
Derleyen ve notaya alan: Durmuş Yazıcıoğlu
Seslendiren: Turgay Başyayla

1 yorum:

  1. Yorum yapan olmayıncaben yapayım dedim .türküde emeği geçen herkese sonsuz saygılar. Ne diyebiliriz muhteşem

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.