Eziz dostum benden küsüp incidi

Eziz dostum benden küsüp incidi
Eziz dostum benden küsüp incidi
Eziz dostum benden küsüp incidi
Eziz dostum benden küsüp incidi
Ayrılık yağ kimi çekti yeridi
Gezdiğin yerleri od basıp indi
O gedip galmışam hesretindeyem

Neçe nağme goşum neçe dillenim
Dost gedip özüme gelebilmirem
Ele bir ellerim yoh olup menim
Gözümün yaşını silebilmirem

Çaldığı sazını getirip mene
Görsün ki çalmakta neçe mahirem
Elinde yay kimin incelsin gine
Ziyler hep çekilin güyüldi odam

Neçe nağme goşum neçe dillenim
Dost gidip özüme gelebilmirem
Ele bir ellerim yok olur menim
Gözümün yaşını silebilmirem

Yöre: Azerbaycan
Kaynak kişi: Şah Ruh/Arif Babaef
Derleyen ve notaya alan: Azize Gürses
Seslendiren: Azize Gürses

3 yorum:

  1. Harika bir çalışma olmuş , candan tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Mustafa TURHAN

      Çok teşekkür ederiz. Blogumuzu her zaman ziyaret etmenizi ve blogumuu dostlarınıza duyurmanızı dileriz.

      Sil
  2. Eziz dostum benden küsüp incisin,
    Ayrılıp yad kimi, çıktı evimden.
    Geldiği yerleri od basıp indi,
    O gedip galmışam hasretinde men.

    Nece neğme değim, nece söyleyim?,
    Dost gedip, özüme gele bilmirem.
    Ele bil, ellerim yok olup menim.
    Gözümün yaşını, sile bilmirem.

    Çaldığım o sazı, getirin mene,
    Görün ki, çalmakta nece mahirem.
    Elim değen kimi, ince teline,
    Simler hatay çekip, kırıdı o dem.

    Nece neğme değim nece söyleğim,
    Dost gidip özüme gelebilmirem.
    Ele bir ellerim yok olup menim
    Gözümün yaşını sile bilmirem.
    Müziği.Gulu Eskerov.
    Söz. Resul Hemzetov.
    Düzenleme. Solist Sevil Çakar
    Size selam getirmişem Kanal V TV

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.