Dün gece bir şuhun bezmine gittim

Dün gece bir şuhun bezmine gittim
Dün gece bir şuhun bezmine gittim
Dün gece bir şuhun bezmine gittim
Nükteler söyledim sitemler ettim
Handeler işveler meyler saçıldı
O şuhun elinde mest olup bittim

Mehtâbın koynunda sazlar çalındı
Meylerle buseler tekrar alındı
Bu bezmin esrarı ruha sarındı
O şuhun elinde mest olup gittim

Beste: Yesârî Asım Arsoy
Güfte: Yesârî Asım Arsoy
Makam: Hüzzam
Usûl: Düyek
Form: şarkı
Seslendiren: Mustafa Sağyaşar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.