Dumanı da vardır şu dağların başında


Dumanı da vardır şu dağların başında

 
Dumanı da vardır şu dağların başında

Dumanı da vardır şu dağların başında
Dumanı da vardır şu dağların başında
Gönlüm kaldı toprağında taşında
Bir ben değil, cüml'alemin başında

İmanım dağlar, bozdoğanım söğüdü
Çok verdiler, ben dutamadım öğüdü
İmanım yarim gitti, gelmedi
Gudurası çaylar, bir yudum su vermedi

Gökyüzünde dağınık duğunluk bulutlar
Kim ardımdan,kim yüzüme öğütler
Ah, evveliydi özü sözü doğru yiğitler

İmanım dağlar, bozdoğanım söğüdü
Çok verdiler, ben dutamadım öğüdü
İmanım yarim gitti, gelmedi
Gudurası çaylar, bir yudum su vermedi

Yöre: Aydın
Kaynak kişi: Zurnacı Halil Can
Derleyen ve notaya alan: Özay Gönlüm
İcra: T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Ankara Devlet Türk Halk Müziği Korosu - Şef: Necmi Kıran - Solist: Yıldız Çam özdemir
Halk Oyuncular: Özge Yılmaz - Mustafa Yılmaz

2 yorum:

  1. Bu türküyü ve oyunu izledikten sonra ayranı kabarmayacak insan var mı acaba? Gerçekten çok güzel.Çalanlara söyleyenlere ve emeği geçenlere teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. merhaba,

    mi bemol değil re bemol olması gerekiyor. düzeltirmisiniz.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.