Derdin ne ise saklama mahrem olayım ben

Derdin ne ise saklama mahrem olayım ben
Derdin ne ise saklama mahrem olayım ben
Derdin ne ise saklama mahrem olayım ben
Cürmüm ne ise söyle de mahkûm kalayım ben
Aç kalbini dök derdini tahfif-i elem et
Güldürmeyeceksen de beni gül güzelim sen
Bir kerre görüp gül yüzünü şâd olayım ben

Beste: Mehmet Yürü (Nasibin)
Güfte: Badi Nedîm Bey
Makam: Kürdîlihicazkâr
Usûl: Sengin Semâî
Form: Şarkı
İcra: Aşiyan Musiki Derneği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.