Cihân leyl-ü nehâr ağlar benim'çün

Cihân leyl-ü nehâr ağlar benim'çün
Cihân leyl-ü nehâr ağlar benim'çün
Cihân leyl-ü nehâr ağlar benim'çün
Dem-â dem kalb-i zr ağlar benim'çün
O şûh-i şîvekâr ağlar benim'çün
Bugün şâdım ki yâr ağlar benim'çün

Haberdâr et sabâ ol gül-izârı
Eğer isterse seyr-i lâlezârı
Bizim semtin erişti nev-bahârı
Açıktır sînemin bâğı uyusun

Beste: Lavtacı Hristo
Güfte: ?
Makam: Şevkefza
Usûl: Aksak
Form: Şarkı
Seslendiren: Meral Uğurlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.