Ben bir küçücük sevdalı kuştum

Ben bir küçücük sevdalı kuştum
Ben bir küçücük sevdalı kuştum
Ben bir küçücük sevdalı kuştum
Aklım ermedi ellere uçtum
Yaban ellere, diken ellere
Gurbet ellere, gurbet ellere

Ben bir küçücük ak tomurcuktum
Aklım ermedi, kış günü açtım
Ala yellere, bora yellere
Kara yellere, kara yellere

Yuvasız kaldım karlara düştüm
Sılasız kaldım, çöllere düştüm
Uçsuz bucaksız yollara düştüm
Yılan yollara, yalan yollara
Duman yollara, duman yollara

Beste: Bilge Özgen
Güfte: Yaşar Mîraç
Makam: Hüseyni
Usûl: Devr-i Turan - Sofyan
Form: Şarkı
Seslendiren: Serap Kuzey

1 yorum:

  1. Bu siteyi hazırlayıp,TÜRK SANAT MÜZİĞİ severlerle paylaşanlardan Allah razı olsun. Emekleri için sonsuz teşekkürler.
    Sebahattin Çiçek

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.