Arabaya taş koydum

Arabaya taş koydum
Arabaya taş koydum sözleri ve notası
Arabaya taş koydum civanım
Ben bu yola baş koydum civanım
Seni gelecek diye civanım
Bir yanımı boş koydum civanım

Kekliğim vak vak ufak ufak ufak bas
Aç kolların sar boynuma ister öldür ister as

Arabası dört teker civanım
Beyoğlu'na kum çeker hanımım
Beyoğlu'nun kızları civanım
İşmar eder göz süzer civanım

Kekliğim vak vak ufak ufak ufak bas
Aç kolların sar boynuma ister öldür ister as

İstanbul Türküsü
Makam: Hüzzam
Usûl: Aksak (Yürük)
Seslendiren: Nermin Candan

2 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.