Kerkük Divanı

Kerkük Divanı
Kerkük divanı

Kerkük divanı

Kerkük divanı

 
Yâr ey yâr ey gülüm di gel
Men seni seveli neçe gün neçe ay neçe ildi zalım
Sen meni aldattın bu sende neçe dildi heyranın ollum

Yanağının dört bir etrafı pembe-i ala güldü
Öpsem öldürürler öpmesem öllem amman
Bu nasıl zulüm işti hiç bilmem hara gedim

Gülüm di gel bayramlaşak bugün şanlı bayram günüdü
Her kabahat mende ise ala göz çatma kaş
Alma yanak kaytan dudak cümlesi sendedi he bes men ne dedim

Dede gene men de yanam aç sinen men de yanam
Kerem aşkından yandı kölen oldum umut ver men de yanam

Yar dayansın sineme yar dayansın
Men düştüm aşk oduna kölen oldum tutuşsun yâr da yansın ahh zalım

He deduy aga menem paşa menem
Beg menem köyümde bu feryat nedir
He deduy malım mülküm emlakim
Hiç demedim ölüm var

Yöre: Kerkük
Kaynak kişi: Abdülvahit Küzecioğlu
Seslendiren: Adile Kurt Karatepe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.