Her gelen gideni aratır derler

Her gelen gideni aratır derler
Her gelen gideni aratır derler
Her gelen gideni aratır derler
Sonradan sen de çok ararsın beni
Yaptığın hatayı anladığında
Boş yere herkese sorarsın beni

Her gün doğuşunda beni anınca
Hasret ateşinde gönlün yanınca
Gördüğün hayali gerçek sanınca
Boş yere koşup da sararsın beni

Gün gelir meskenin olur sokaklar
Dilinde dualar saçında aklar
Tersine döner de bütün adaklar
Boş yere bekleyip durursun beni

Her gün doğuşunda beni anınca
Hasret ateşinde gönlün yanınca
Gördüğün hayali gerçek sanınca
Boş yere koşup da sararsın beni

Beste: Aydın Tekindor
Güfte: Şeydâ Temuçin
Makam: Hüzzam
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
Seslendiren: Yüksel Uzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.