İzmir'in içinde vurdular beni


İzmir'in içinde vurdular beni
İzmir'in içinde vurdular beni
İzmir'in içinde vurdular beni

İzmir'in içinde civanım aman vurdular beni
Al kanlar içinde yelelelellim aman koydular beni
Yârin çevresine güzelim aman sardılar beni

Öteki yandan dolaş yelelelelim aman taşın üstüne
Beriki yandan dolaş yelelelelim aman taşın üstüne
Ah Şundan bundan a hanım
Pek istiyor a canım
Çalparanı al da gel gel oyna

İzmir'in içinde civanım aman kurulur pazar
İzmir'in çapkını yelelelellim aman pazarı bozar
Eğri giy fesini civanım aman değmesin nazar

Öteki yandan dolaş yelelelelim aman taşın üstüne
Beriki yandan dolaş yelelelelim aman taşın üstüne
Ah Şundan bundan a hanım
Pek istiyor a canım
Çalparanı al da gel gel oyna

Hicazkâr Türkü
Yöre: İzmir
Seslendirenler: İstanbul Devlet Klasik Türk Müziği Korosu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.