İnan üzülmedim elvedâ derken

İnan üzülmedim elvedâ derken
İnan üzülmedim elvedâ derken
Geri geleceğin içime doğdu
Nasibini alıp yalan sevgiden
Kıymet bileceğin içime doğdu

Gittiğin yerlerde sevgisiz kalıp
Yâr diye bağrına taşları basıp
Elimi hasretle eline alıp
Affet diyeceğin içime doğdu

Boşuna yaşanan ayrılıklarda
Beni özlediğin içime doğdu
Yanına kâr kalan mutsuzluklarla
Bana döneceğin içime doğdu

Gittiğin yerlerde sevgisiz kalıp
Yâr diye bağrına taşları basıp
Elimi hasretle eline alıp
Affet diyeceğin içime doğdu

Beste: Zekâi Tunca
Güfte: Şeydâ Temuçin
Makâm: Hicâzkâr
Usûl: Sofyân
Seslendiren: Ayşegül Durukan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.