Elâ gözlüm yıktın benim evimi

Elâ gözlüm yıktın benim evimi
Elâ gözlüm yıktın benim evimi
Eğlen şu diyarda kal diye diye
Viran ettin bahçem ile bağımı
Tomurcuk güllerim al diye diye

Al beni, yâr diye diye
Sar beni yâr diye diye

Tomurcuk güllerim al diye diye

Beste: Sadettin Kaynak
Şiir: Karacaoğlan
Makam: Zâvil
Usûl: Sofyan
Seslendiren: Mustafa Erses

Şiirin tamamı aşağıdaki gibidir.

Elâ gözlüm yıktın benim evimi
Eğlen şu diyarda kal diye diye
Viran ettin bahçem ile bağımı
Tomurcuk güllerim al diye diye

İnsanoğlu kurtulmuyor kazadan
Yaralılar nasıl durur sızıdan
Akça ceyran kurtulmuş da tazıdan
Kaldırmış başını çöl diye diye

Seher zamanında uğradım sana
Görünce gül yüzlüm kaldım ben tana
Gafilken bir dolu sundun sen bana
İçirdin ağıyı bal diye diye

Karac'oğlan der ki neyleyip n'etmek
Bir fikrim var şu sılayı terketmek
Yıkıl git diyorsun kolay mı gitmek
Sen getirdin beni gel diye diye

Karacaoğlan

4 yorum:

  1. ÇOK SAYGIDEĞER YÖNETİCİLER, TS MÜZİĞİ SEVERLER VE TUTKUNLARI. BUGÜN 2 AĞUSTOS 2017 ÇARŞAMBA, SAAT 06.20. TAM 3 AYDA SİTENİZDEKİ TÜM ESERLERİ GEÇTİM, İNDİRDİM VE ARŞİVLEDİM. BU ARADA AÇILMAYAN VİDEOLARIN HEPSİNİ İŞARETLEDİM. BU GÜZEL SİTEYE BENİM DE BİR KATKIM OLSUN İSTEDİM. ANCAK HER NOTANIN ALTINA YORUM YAZMAYA VAKTİM OLMADI. ÇÜNKİ TÜM ESERLER KURU BİR YORUMLA GEÇİLECEK KADAR BASİT VE SIRADAN DEĞİLDİ. HER ESER AYRI AYRI İYİ VE GÜZEL BİR YORUMU HAK EDİYORDU. İYİ VE GÜZEL BİR YORUM İÇİN SON NOTAYI VE MÜZİĞİ, YANİ BU SAYFAYI SEÇTİM.
    TÜM ESERLER İÇİN YORUMUM ŞU: İLKİ, YAPTIĞINIZ BU ÇALIŞMA EMEK VE GÖZ NURU O KADAR DEĞERLİ Kİ ÇOCUKLARIMA VE TORUNLARIMA (7 ÇOCUĞUM 12 TORUNUM VAR) ELİMİN ALTINDA GÖSTEREBİLECEĞİM VE İCRA EDİP ÇALIŞABİLECEĞİM BİR TSM SİTESİ VAR. MÜZİKSEVER BİR İNSAN İÇİN BUNDAN DAHA BÜYÜK BİR İHSAN OLAMAZ. ONUN İÇİN (KÜÇÜK BÜYÜK, TALEBE, HOCA VE ÜSTAT) TÜM EMEĞİ GEÇENLERE ÖNCE ALLAH RAZI OLSUN DİYOR VE SONRA ÇOK AMA ÇOK CANDAN TEŞEKKÜRLERİMİ VE İÇTEN SAYGILARIMI SUNUYORUM. ESENLİKLER, MUTLULUKLAR VE BAŞARILAR HEP SİZİNLE OLSUN. SAĞLICAKLA KALIN. OKTAY KAVAS/ANTALYA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Oktay Kavas

      İlginiz için çok teşekkür ederiz, çalışmayan videoları bildirmeniz blogumuzun kalitesi açısından çok önemlidir. Keşke tüm ziyaretçiler sizin gibi duyarlı olabilse. Çalışmayan videoları tekrar gözden geçirmeye başladık.

      Saygılar

      Sil
  2. BU ARADA 1100 CİVARINDA ESERİ, GEÇTİM VE İNDİRİP ARŞİVLEDİM. TEKRAR CANDAN TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM. OKTAY KAVAS-ANTALYA

    YanıtlaSil
  3. Fikret Rahmi GÜVENER14 Eylül 2017 22:55

    "Meyhanede Kaldık Bu Gece Ah Mestiz Efendim" şarkısını ekleyebilir misiniz lütfen?

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.