Anam ağlar başucumda oturur

Anam ağlar başucumda oturur
Anam ağlar başucumda oturur
Derdim elli iken yüze getirir
Bu dert beni yiye yiye öldürür

El çek tabip el çek benim yaremden
Ölürüm kurtulmam ben bu yareden

Anama babama bir sözüm kalmadı
Bir su ver demeye yüzüm kalmadı
Doktora tabibe lüzum kalmadı

El çek tabip el çek benim yaremden
Ölürüm kurtulmam ben bu yareden

Yöre: Kırşehir
Kaynak kişi: Neşet Ertaş
Notaya alan: Altan Demirel
Seslendiren: Zühre Varışlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.