Ağlatıp küstüreceksen hep boyun büktüreceksen

Ağlatıp küstüreceksen hep boyun büktüreceksen
Ağlatıp küstüreceksen
Hep boyun büktüreceksen
Gözyaşı döktüreceksen
Sevme beni sevme beni

Kalpten silip atacaksan
Derdime dert katacaksan
Başka bir el tutacaksan
Sevme beni sevme beni

Hâlimi bilmeyeceksen
Gidipte dönmeyeceksen
Yolumda ölmeyeceksen
Sevme beni, sevme beni

Kalpten silip atacaksan
Derdime dert katacaksan
Başka bir el tutacaksan
Sevme beni sevme beni

Beste: Alâeddin Şensoy
Güfte: Sâlih Korkmaz
Makam: Hicazkâr
usûl: Düyek
Seslendiren: Tahir Engin İçöz

2 yorum:

  1. Süper eser ve çok güzel yorum TSM nin temel taşları Yayında yapımda emeği geçenlere sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir eser. Giriş sazı sofyan gibi geldi bana.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.