Ağlatıp küstüreceksen hep boyun büktüreceksen

 
Ağlatıp küstüreceksen hep boyun büktüreceksen
Ağlatıp küstüreceksen
Hep boyun büktüreceksen
Gözyaşı döktüreceksen
Sevme beni sevme beni

Kalpten silip atacaksan
Derdime dert katacaksan
Başka bir el tutacaksan
Sevme beni sevme beni

Hâlimi bilmeyeceksen
Gidipte dönmeyeceksen
Yolumda ölmeyeceksen
Sevme beni, sevme beni

Kalpten silip atacaksan
Derdime dert katacaksan
Başka bir el tutacaksan
Sevme beni sevme beni

Beste: Alâeddin Şensoy
Güfte: Sâlih Korkmaz
Makam: Hicazkâr
usûl: Düyek
Seslendiren: Neşe Dursun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.