Gözümde dâim hayâl-i cânâ

Gözümde dâim hayâl-i cânâ
Gözümde daim hayâl-i cânâ
Gözümde daim hayâl-i cânâ

Gözümde dâim hayâl-i cânâ (Ah)
Gönülde her dem cemâl-i cânâ
Hey cânım hey ömrüm hey
(Ah) Ey peri-rû dilber-i rânâ
Civân-ı nâzenin (Ah) gam benim
Şâdi senin hicrân benim devrân senin
Yâr benim devrân senin
Ey şâh-ı cihân ey dilde nihân
Senin gibi güzel efendim var
Var benim, yâr, yâr var benim
Gül yüzlü mâhım
Râhm eyle şâhım
Çeşm-i siyahım
Âlemde birsin

Beste: Dede Efendi
Güfte: ?
Makam: Rast
Usûl: Ağır Düyek
Seslendiren: Zeki Müren

2 yorum:

  1. Muhteşem eser için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Mekani cennet olsun, benim icin çok ağır tsk ederim şaheser seslendirdi

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.