Dalda çıkmış bir elma (Karabiberim)

Dalda çıkmış bir elma (Karabiberim)
Dalda çıkmış bir elma (Karabiberim)

Dalda çıkmış bir elma
Elmalı yâr, cilveli yâr
Aramızdan geçti de bir yâr

Karabiberim top şekerim
Senin kaderin benim tecellim
Darılmaca yok yok barışmaca çok
Seni seven yok yok beni seven çok
Uzaklara gitme sana küserim
Yakınlara gelir isen alır giderim

Dalda çıkmış bir kiraz
Kirazlı yâr, Şiraz'lı yâr
Aramızdan geçti de bir yâr

Karabiberim top şekerim
Senin kaderin benim tecellim
Darılmaca yok yok barışmaca çok
Seni seven yok yok beni seven çok
Uzaklara gitme sana küserim
Yakınlara gelir isen alır giderim

Dalda çıkmış bir ayva
Ayvalı yâr, cilveli yâr
Aramızdan geçti de bir yâr

Karabiberim top şekerim
Senin kaderin benim tecellim
Darılmaca yok yok barışmaca çok
Seni seven yok yok beni seven çok
Uzaklara gitme sana küserim
Yakınlara gelir isen alır giderim

Makam: Uşşak İstanbul Türküsü
Usul: Sofyan
Seslendiren: Ayşe Ekiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.